Група № 45/19   Читання креслень

№ уроку

Дата

Тема

Домашнє завдання

2

20.10.20

Лабораторно-практична робота №1 з теми: «Побудова  плоских деталей за заданими розмірами».

Виконати практичне завдання

3

27.10.20

 Лабораторно-практична робота №2 з теми: «Нанесення розмірів».

 

                     

Опрацювати матеріал теми за посиланням, законспектувати, виконати практичне завдання за посиланням (варіант на вибір)

4

10.11.20

Креслення і ескізи деталей.

Опрацювати матеріал теми за посиланням, законспектувати,

5

17.11.20

Лабораторно-практична робота №3 з теми: «Побудова проекцій геометричних тіл».

Виконати ЛПР №3

6

24.11.20

Лабораторно-практична робота №4 з теми: «Вибір необхідного перерізу із кількох заданих».

Виконати ЛПР №4

7

08.12.20

Лабораторно-практична робота №5 з теми: «Читання креслень нескладних деталей, що мають перерізи».

Виконати ЛПР №5

8

15.12.20

Визначення видів деталей, даних на кресленні.

Опрацювати матеріал теми за посиланням, законспектувати,

9

22.12.20

Поняття про виносні елементи, їх розташування, позначення.

Опрацювати матеріал теми за посиланням, законспектувати,

10

12.01.21

Поняття про ескіз, його відмінність від робочого креслення.

Опрацювати матеріал теми за посиланням, законспектувати,

11

19.01.21

 

Умовні зображення на кресленнях різьби, зубчастих коліс, пружин.

Опрацювати матеріал теми за посиланням, законспектувати,

12

26.01.21

Лабораторно-практична робота №6 з теми: «Виконання робочих креслень деталей».

Виконати ЛПР №6

13

02.02.21

Загальні відомості про схеми, типи і види схем.

Опрацювати матеріал теми за посиланням, законспектувати,

14

09.02.21

Особливості креслень з професії.

Роль креслень у професії.

Опрацювати матеріал теми за посиланням, законспектувати,

До уваги здобувачів освіти: виконані завдання надсилати на електронну пошту: yguzenkova1980@gmail.com

Теоретичний матеріал для опанування здобувачами освіти вищезазначених тем уроків

Урок № 14

Тема уроку «Особливості креслень з професії.

Роль креслень у професії»

http://prof.osvita.org.ua/uk/portrait/inspector.html

Урок № 13

Тема уроку «Загальні відомості про схеми, типи і види схем»

https://history.vn.ua/pidruchniki/mechanical-drawing-sidorenko-8-9-class-2005/17.php

Урок № 12

Лабораторно-практична робота №6 з теми: «Виконання робочих креслень деталей»

Мета: вміти будувати робочі креслення деталей.

Завдання: побудувати робочі креслення напрямної на А4 в масштабі 1 : 1.

Урок № 11

Тема уроку «Умовні зображення на кресленнях різьби, зубчастих коліс, пружин»

http://obrobka.pp.ua/3236-umovn-zobrazhennya-poznachennya-rzbi-na-kreslennyah.html

http://elartu.tntu.edu.ua/bitstream/lib/21021/1/Zubchaste_koleso.pdf

http://obrobka.pp.ua/3237-umovn-zobrazhennya-pruzhin-po-gost-2401-68.html

Урок № 10

Тема уроку «Поняття про ескіз, його відмінність від робочого креслення»

https://moyaosvita.com.ua/osvita-2/chim-vidriznyayetsya-eskiz-vid-kreslennya/

Урок № 9

Тема уроку «Поняття про виносні елементи, їх розташування, позначення»

https://stud.com.ua/35931/tovaroznavstvo/vinosni_elementi

Урок № 8

Тема уроку «Визначення видів деталей, даних на кресленні»

https://stud.com.ua/35900/tovaroznavstvo/roztashuvannya_vidiv_kreslenni

Урок № 7

Лабораторно-практична робота №5 з теми: «Читання креслень нескладних деталей, що мають перерізи»

Мета: удосконалення навиків з теми «Перерізи».

Завдання: читання креслень нескладних деталей, що мають перерізи:

 Надати відповіді на контрольні запитання:

Контрольні запитання:

1.Яке зображення називається перерізом ?

2.Яка різниця між розрізом та перерізом ?

3.Як позначаються перерізи на рисунках ?

4.В яких випадках позначення перерізу за типом " А-А " не вводять ?

5.Як позначаються однакові перерізи ?

6.Які винятки існують при зображенні перерізів ?

Урок № 6

Лабораторно-практична робота №4 з теми: «Вибір необхідного перерізу із кількох заданих»

 Мета: удосконалення навиків з теми «Перерізи та розрізи».

Завдання: опрацювати матеріал, надати відповіді на контрольні запитання та виконати практичну роботу (рис. 148)  за посиланням:

http://bcpl.pto.org.ua/index.php/dopomoga/itemlist/category/291-tema-4-pererizi-ta-rozrizi

Урок № 5

Лабораторно-практична робота №3 з теми: «Побудова проекцій геометричних тіл»

Мета: удосконалення навиків проеціювання.

Завдання: опрацювати матеріал, законспектувати та виконати креслення паралелепіпеда, призми, конуса, піраміди, циліндра у необхідній але достатній кількості проекцій на  ст. 11-12  за посиланням:

https://vpu17.dp.ua/include/navshalno-metod-zab/5-07010602/%D0%9F%D1%80%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%BD%D1%96%20%D0%B7%D0%B0%D0%BD%D1%8F%D1%82%D1%82%D1%8F%20%D0%9A%D1%80%D0%B5%D1%81%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F%205.07010602.pdf

Урок № 4

Тема уроку «Креслення і ескізи деталей»

http://bcpl.pto.org.ua/index.php/dopomoga/itemlist/category/276-3-1-kreslennya-ta-eskiz-detalej

Урок № 3

Лабораторно-практична робота №2 з теми: «Нанесення розмірів».

https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/452

Урок № 2

Лабораторно-практична робота №1 з теми: «Побудова  плоских деталей за заданими розмірами».

Практичне завдання:

Накресліть по клітинках у зошиті в клітинку плоску деталь та нанесіть розміри.

Пам'ятайте, що розмір вказується лише один раз. Розмірні ліній, по можливості, мають не перетинатися. Відстані від розмірних ліній до контуру деталі мають бути приблизно однакові. Ближче до контуру деталі наносять менші розміри.




Немає коментарів:

Дописати коментар

Водíй — особа , яка керує транспортним засобом і має при собі посвідчення водія відповідної категорії. Вершник , візник , погонич тварин...